Hep diyorum bu İbrahimovic ; Messi ve Ronaldo dan daha farklı bir oyuncu diye.

Messi ve Ronaldo nun yaptıkları normal şeyler, sıradan şeyler.

İbra sıradışı şeyler yapıyor, İbra bu yüzden farklı diyorum. Demedim mi İbrahim