Merhaba arkadaşlar.

Google adsense pinim bugün geldi ve girdim. Adsene panelinde değişiklikleri 15'inden önce yapın yazıyordu. Geçen aydan biriken 200$'ım var banka hesabını falan doğruladım. Hesapta şöyle yazıyor. Hesabınızda hiç bekletme yoksa, bu ödeme, 30 Kasım tarihinden önce yapılacaktır. Sonraki ödeme
Şu tarihe kadar yapılacak: 1 Ara 2012. Bu ay ödeme alabilir miyim? Değişiklik dediği banka hesabı mıdır?