acik artirma bitti yaziyor
evet farkındayım,sistemin azizliği mi benim acemiliğim mi bilmiyorum ama 2. kez yanlış bitiş saati oldu bu benim arttırmalarımda.
İlk postta yani ilanda, + 36 saat olduğunu yazmıştım,sistemde de öyle ayarladığımı zannediyordum, mesajımın hiç değiştirilmediğini görebilirsiniz. Durumu ilk teklif veren arkadaşa da ilettim.
Arttırma
Huseyin6 adlı arkadaşın
84 liralık teklifi ile yarın saat 11:03 e kadar aktifdir, bilgilerinize sunulur..