Ben o karaktersizlere ticket üzerinden hakkettikleri mesajı yazdım küfürlü oldu ama şuan hala hakkettikleri gibi devam ediyor, her ay lisans günü ticketi güncelliycem dolandırıcıların banlanıp tekrar nickinin açılmasınada anlam veremedim gitti, süresiz atılan banı genel yetkili olarak ahmet gidip mehmet gelince neden açıyorlar anlamadım gitti.
Geçmiş olsun.