Hürriyet gazetesi 1999 ve 2000 yılında full manşet olarak verdiği demeçte Ahmet Kaya'ya tamamen iftira atmış. Ahmet Kaya : "Bir kaç ******** yüzünden arabamı memlekette bıraktım" demiş. Hürriyet bunu Arabamı şerefsizlerin ülkesinde bıraktım olarak çevirip yayınlamış. Birde yetmezmiş gibi fotomontaj yaparak ahmet kayanın arkasına kürt bayrağı ve apo resmi koymuş. Mahkemeye intikal eden bu iftira sonucu Hürriyet "Elimiz o güne ait hiç bir video ve ses kaydı bulunmamaktadır" demiş. Hürriyet'in ve benzeri basın kuruluşlarının yaptığı bu uygulama AHMET KAYA'yı psikolojik ve maddi olarak çökertmek için tasarlanmış. Yalan haberler sayesinde toplum Ahmet Kaya'ya karşı tetikleyerek düşman etmiştir. Bu sayede Ahmet Kaya'yı yavaş yavaş uzun vadeli bir ölüme hazırlamışlardır.

Hürriyet coğu zaman yalan haber uygulaması yapıyor galiba.