bu geri sayma işi çok saçma hocam. Bir çözüm bulunmalı, lisans olayı içinde umarım yarın ben kapattım gitti demezsiniz. Birde içine 5-6 tane yabancı imleme (kaliteli ) koyarsanız çok iyi olur.
Bugün yapılan hasılat doğrultusunda yapılan tüm geri bildirimleri değerlendirmeye aldık.Öncelikle geri sayma işi için yarın derhal bir VPS alacağım, bekleme derdi ortadan kalkacak.Ben kapattım gittim demek burada verdiğimiz sözü tutmamak demek, devamlı bir proje olduğu için konuyu açtım.Her gün geliştirmeler söz konusu olacak.
Yabancı imleme siteleri varsa bildiğiniz bildirim kısmından bildirebilirsiniz, kalite standartlarımıza uygun olduğu taktirde derhal ekleriz.Bizde araştırma içerisindeyiz.
Eğer satın aldıysanız itrader göndermenizi talep ediyorum, bazı kullanıcılar için güvensizlik yaratıyorum haliyle.