Lisans ücreti ödemek zorundasını ödeyecekseniz
msn@ozeldns.com ekleyin kuralım.
Marketten alınan servere bir kurulum yaptınızmı dana önceden hetznerde. Aldıgım bilgiye göre ödenen lisans ücreti market için geçerli olmuyormuş kendi lisansın varsa kura biliyormuşsun bu şekil dışında Windows kuran varmı ?