yeniyim arkadaşlar bu işlerde.
spin diye birşey öğrendim, bir iki site açayım dedim direkt aramadan banlandık.
bir de translate deneyeyim dedim sonuç aynı.
nedir sizin bu konudaki görüşleriniz. yabancı dil bilmeden, banlanmadan site açmanın yolu yok mu bitti mi, bilenler aydınlatıversin bi zahmet