CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki ne yapacağız ?
Dostum aleti satıp orta seviye ekran kartlı bir cihaz alacaksın. Alacaksında oynayacağın oyun burada kilit nokta, bende gtx260m'li laptop var inan ben memnun değilim. O yüzden 540m'li cihazımı takasa koydum. Laptopta oyun pişmanlıktır.