selcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
telif hakkına itiraz etmişlerdir belki hocam bende ettim sürenin dolmasını bekliyorum

bkz : https://www.r10.net/youtube/917401-it...f-icerigi.html
Bu da değil daha başka, daha farklı bir cevap istiyorum Şaka bir yana hocam bence o da zor bir ihtimal. Şu zıngırtıyı nasıl koyuyorlar onu bir anlasak...