arkadaşlar özür dilerim ancak ben temayı almaktan vazgectim. kendisi yaptıgımız sözlesme var defalarce kez aramalarıma cok kez attıgım mesajlar en azında hicbir sekilde donus yapılmadıgında dolayı ben temayı almak vazgectim sanırım sırf paramız yok diye bu sekilde mumelle gormek agrıma gitti allah kimseyi kimseye muhtac etmesin bir isinız oldugunda kimseye dusurmesin iyi satıslar