Arkadaş sen niye dislike yi de işaretliyorsun poor costumer işaretliyorsun.Anlamının berbat müşteri desteği demek olduğunu bilmiormusun

http://www.alexa.com/siteinfo/binbirceyiz.com girip o ticki kaldırırmısın düzenleyip.