***** sayesınde ben banka kredi borcumu bitirdim normal calişsam 800 akşama kadar ütü yapicaktım 4 sene daha banka borcu odemek zorunda kalırdım etikmı değilmi o tartişilir herkesın kendıne göre düşüncesi var.