hazır konu varken bende bişey sorayım !
Arkadaşlar gereken tüm ayarları yaptım htaccess ile 301 yönlenmeside bitti webmaster araçlarından doğrulamalar v.s herşey tamam.
Ama şuan iki adet klon site oldu.
Eski siteyi yayından kaldırmalımıyım. (Eski domainimi)
Klon site niye olsun ki

htacsess dosyasını ayarladıysanız eski siteden girdiğiniz her url yeni siteye yönlenecek. Eski sitenin indexleri silinene kadar kalsın bence. Bende ilk defa geçen hafta denedim. Eski linkler tam silinmedi fakat site eski ayarına geldi