Eskiden konu açıldı mı herkes yardım etmeye çalışırdı ne güzel şimdi hiç öyle bir şey kalmamış. Hocam o tarz temalar gitmez bana fan sitesi benim site. Sürekli sorgulatan bir şeyler olmalı ki kodlamalarda bu kadar çok CPU yiyor.Kodlaması iyi olan bir arkadaş çıkıp dese ki şu şu

yardımcı olsa. Sorunun gerçekten bittiğini anladığım zaman yardım eden kişiye cüzi bir miktar ücrette öderim.