Var da domain lisanslı oluyor onlarınki. subdomainle birlikte 2 farklı yere daha kurmam gerekli. Hepsine de ayrı ücret ödemek gerekiyor.
Tek bir modül yazılsa yeterli. Elimde onların 7 günlük demo olanı var. Bunu kırabilecek biri varsa böyle de olur.