Dediğinizi ben anladım da burda herkes anlamaz ve bilginiz az ovh konusun da. xxx adet server şu an ovh da var hesabımızdan müşterilerimize kiralanmış olan ve hiç bir zaman bayi hizmeti olmadığından ovh da kimseye de sen 80 üzeri server aldın sana %10 indirim diye bir fırsat bize sunulmuyor. O yüzden siz nasıl alıyorsanız bizde öyle alıyoruz tek fark biz onlarla nasıl muhatap olunur biliyoruz ve karşılaşılan sorunlara anında çözüm üretip burda canlı destek başında 24 saat birilerine maaş verip oturtuyoruz. Kirası, çalışanı, malimüşaviri, avukatı, bağkuru, çalışan sgk sı, stopajı, aylık gider vergisi, v.s v.s gibi sizin göze almadığınız rakamları da devlet ve hizmet veren personele biz verince, bu serverı 165 e alıp 165 e size veren bence tabir-i caizse kek olmalı