Onları bilmemde ben firefoxta
https://addons.mozilla.org/en-us/fir.../panic-button/ eklentisini kullanıyorum çok işe yarıyor bazen
(bknz: firma proilinden kaytarma yöntemini açıkladıktan sonra işten atılan eleman)
Birde şöyle şeyler var:
http://www.buldumbuldum.com/hediye/usb_panik_butonu/
Çalışma mantığı basit aslında. Sitelerde tıklandığında alta doğru açılan bir javascript kodu konulabilir. Mesela TR'deki
sitemizde Erhan Aydın'ın hazırladığı temada müşteri giriş bölümü var. Ordaki form nesneleri yerine excel ss'i atılarak yapılabilecek bir işlem.