ysmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
500 konu 15 TL mi ?????

YA EL İNSAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

Sen neyin kafasını yaşıyorsun kardeşim. Kör müsün şartları kabul eden dedik. Açılan konularda hep bu civar ücret talep edilmiş. 5 aşağı verdik biz de. Eğer memnun kalırsak uzun soluklu anlaşmalı iş yapacağız dedik. Zaten kaynağı biz verecez. C/p olacak dedik. Eee daha ne yani. Hayret arkadaş ya.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:46:52 -->-> Daha önceki mesaj 17:42:37 --

Furkan581907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanırım siz piyasa durumlarından fazla haberiniz yok hocam genelde 100 post 10 tl gibi rakamlara atılır eğer ücrette arttırıma giderseniz pm gönderin yardımcı olayım.

Haklısınız hocam şimdi farkettim bir kaç konuya daha bakınca. Fiyatta değişikliğe gideceğim.

Ama şunu söylemeliyim bu bölümde açılan konulara bakın fiyatlarda bi bozukluk var. Herkes kafasına göre fiyatlandırmış. Bu yüzden bende sonuçta ticaret yapıyorum kendi düşündüğüm fiyatı söyledim. Kabul edilir ya da edilmez. Sonuçta ticarette pazarlık ve satış görüşmeleri vardır.