"Yönetmeliğe göre bu şirketin yer sağlayıcı belgesi bile iptal olabilir,
Firmanın her türlü veriyi sorunsuz olarak muhafaza etme yükümlülüğü var,"
Firmanın her türlü veriyi sorunsuz olarak muhafaza etme yükümlülüğü olduğunu nereden çıkardınız? Belirttiğiniz gibi bir durum söz konusu değil. Yer sağlayıcının yükümlülükleri ilgili yönetmelikte açıkça belirtilmiş, yer sağlayıcı veri saklama anlamında sadece trafik bilgilerini 6 ay boyunca saklama ve gizliliğini sağlama konusunda yükümlüdür.
Hosting firmalarının normal şartlarda yedek alma sorumluluğu zaten yoktur, firmalar size kolaylık olsun diye web barındırmanın yanında yedekleme de yapıyorlar. Bu demek değil ki sizin verilerinizden firma sorumlu! Yıllık 50-100 TL için zaten hiçbir firma böyle büyük bir sorumluluk altına girmez. Anlayacağınız kendi yedeğinizi kendiniz almalıydınız. Madem 5 bin TL'lik çalışma yapıyorsunuz, neden bir yedek almak aklınıza gelmiyor, ya da üşeniyorsunuz? Aldığınız hizmetin ne olduğunu bilin, iyi birşey olduğunda kendimize maletmeyi biliyoruz ya, kötü birşey olduğunda neden hep bir suçlu ararız? Biraz kendimizi sorgulayalım, empati yapalım. Hangi firma para kazandığı müşterisini üzmek ister?
İsimtescil'in hosting hizmetinden memnun olmayan biri olarak burada sizi eleştiriyorsam vardır bir anlamı, düşünün.