iyi günler benim 1-2 sorum olacaktı cevaplarsanız ve beni aydınlatırsanız çok teşekkür ederim
1- Çinden İphone 4S almak istiyorum ojinal telefonlar %100 Orjinal mi yoksa üzerinde oynama falan yapılıyormu?
2- Gümrükte sorun çıkarmı hediye vb. şeyler yazdırsam üstüne adresime gelirmi ?
3- Eğer ürün gümrükten geçmesse o ürünün vergisini verip alma şansım varmı ?