Mekruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam geçen seferde SMS atabilecek var mı diye konu açmıştınız yanılmıyorsam yanlış anlamayın da 1 haftada 1 kez ayrılıyor musunuz ?
En son barıştık, tekrar böyle oldu. Bu sefer dönüşü yok gibi.