Merhaba,

YENI kuracagim 2 adet siteye tema yaptiracagim. 2 Farkli tema olacak.

Webloader v7 ve v9 sistemlerini kullanmak istiyorum.

Bu isi bilen, referansi olan kisilerden teklif bekliyorum.

--

Bu yukarda seyleri anlamadim :/ salladim