hocam kusura bakmayın bir kaç gündür yolculuk yaptığım için sizinle iletişime geçemedim, msn dende bahsettiğim gibi yarın sizinle konya da buluşup hem bu adresi hemde sizin bana gösterdiklerinizden seçip alacağım adresler var,
bu yeni sistemde teklif vermeyi yeni öğrendim, eskiden konu altına yazardık öyle sanıyordum ama teklif ver diye buton varmış daha yeni gördüm