Blackberry 9900 çok temiz ama biliyorsunuz arkası cok nazik olmasına ragmen arkasıda temiz ön camı bi yana tuşların etrafındakı metaller sıyahlasıyorya orası bıle az sıyahlık var kısaca telefon evden dısarı cıkmamıs evde kullandıgım bır telefon 15 ayda garantisi devam edıyor kulaklıgını kullanmadım tlf ter temiz cizik yok yanda alta.. ne kadara gider kafamda fiyat yok pıyasada 900-1000e satılıyor ama bnmkı cok temiz o yuzden fıyat koymadım.. birde İphone 4 16 Gb var.. pasaport kayıtlı 2 yıldır kullanıyorum geveyli ondada fiyat koymadım ikisini degil oncelikle satmak istedigim blackberry.. tekliflerinizi bekliyorum.. kapıda ödeme yada mardinde tandıgınız varsa elden verebilirim..