Football Manager 2013'ü anlatmaya gerek yok aslında hastası bilir nasıl bir oyun olduğunu, hemde bu sene tamamen Türkçe dil seçeneği ile daha bi güzel oldu. Kendi dilin ile oyun oynamak gerçekten farklı bir olay

Ama tam bi kaç topçuya teklif götürdüm, kadroyu ayarladım hazırlık maçına başlıyordum ki şu alttaki "
Crash Dumps" hatasını aldım.
Oyun forumlarına,bloglarına baktım sorumun cevabını bulamadım aranızdan sorunu çözen birinin çıkacağına inanıyorum