Post kasmak gibi bir niyetim yok. Boş vaktim var zaman geçiriyorum.
İhtiyacım da yok.
Benim 400-500 milyon sonuçlu keywordlerde dünyada bir numara olan en az 10 web sitem var.. Siz burada herhangi birinin linkini görebiliyor musunuz.. İstesem imzama koyarım veya tanıtımını yaparım.. Gerek var mı.. Zaten bir numaralar. Aptalca olurdu...
Tanıtım yazıları ile başarılı olan web siteleri illaki var. Fakat başarılı olmayanlar daha fazla... Bunu belirtmek istedim.
Doğru yapıldığında herşey başarıyı getirir.
Fakat tanıtım yazısı tamamen profesyonelce yapılması gereken bir eylem. Yanlış yaptığınızda dibe çökmeniz daha büyük bir ihtimal.
Saygılarımla.