KaRNeC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Google webmasterden siteyi kaldırdım.

Çünkü sitede zararlı kod içerik tespit etmiş. Kullanıcıları uyarırım diyordu ben de zararlı içeriği bulamadım ve google webmasterden siteyi sildim.

Başka türlü düzeltemez miyiz acaba ?
zararli kod tespit uyarisi veriyor diye siteyi google webmaster araclarindan mi kaldirdiniz? bu akli kim verdi hocam size? bu bir cozum degildir,
zararli kod heryerde olabilir, en iyi tespiti webmaster araclari daha iyi yapar.

Zararli kodu tespit edin, temizleyin, tekrar degerlendirme istegi gonderin ve arkadas dedigi gibi, ordan alt baglantilari ayarlayabilirsiniz.
otomotik olarak en cok ziyaret edilen baglantilar cikiyor.