Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Zaten arkadaşlar buraya fikir edinmek amacıyla yazdım saolun yardımlarınız için. Buradan biriyle anlaşsam bile yüz yüze görüşüp ofisini görmem lazım. Öyle her ben yazarım diyenle anlaşma niyetim yok zaten.