Arkadaşlar bişeyi düzelteyim 30 k hit almıyorum hitim 1k bile değil Ama kapanmayacak sistem diyorum adamın biri gelmiş aylık 50 mi 60mı ne diyor ya Neymiş 30k hitle 900 tl kazanılırmış aylık

Ya ben okadar hit alıyorum demedimki mantığa bakya böle mantık olurmu bide aşşağalıyıcı yazışmalar falan

Abi çelik çocuk kafalı insanlarla uraşıyorum.