Pm geldi 250 'ye yazarım dedi elemanın biri

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:13:51 -->-> Daha önceki mesaj 23:11:49 --
Beyler beni yanlış anlamayın ben bu iş için 20bin TL gözden çıkardım. O anlamda dedim 1-2 bine yapılan işten hayır gelmez. Daha doğrusu böyle bir script 1-2 bine kimse yapmaz. Ama ***** scripti alıp editletirsen o ayrı.
Benim emeğe saygım sonsuzdur...
20 bin TL bütçeniz var ise burada uğraşmayın derim ben. Yazılım ekip işi, algoritma, tasarım, arayüz, kodlama, testing v.b. R10'da bunu karşılayacak ekip olduğuna inanmıyorum. Bu ekibi oluşturacak bireyinde sayılı olduğunu düşünüyorum. Ciddi bir firma ile çalışın derim yada kendi ekibinizi oluşturun.
20 bin TL yi görünce ağzı sulananları görebiliyorum.
Buradan da dışarıdan da çalışsanız umarım muvaffak olursunuz projenizde.