dle geliştirme olarak bir çok scritpten daha basittir. modül yazmak çok zor değil. ayrıca öyle çok büyük bir desteğe ihtiyacınız olacağını düşünmüyorum. zira sistem oldukça basit. kodlar okunabilir şekilde yazılmış. en ufak sorunda çok bir kod bilgisi olmadan sisteme müdehale edebilrisiniz. wp ne kadar güzel olursa olsun ben dle diyorum.