2. el bir ürün için biraz tuzlu değil mi?
İndirim yaptım sıfırdan farksız bir urun bir kaç uygulama yuklendi sadece
Edit : Urun satıldı diyor fakat satılmadı teknik bir aksaklık oldu
o satan kişi özel gözüküyo eğer satıldı dersen ürün satıldı diye not geçicek
Duzeltemedim hocam
ürünün resimleri varsa pm atarmısınız ayrıca biraz pahalı sanki
Akşam fotoğraflarını gönderirim , indirime gittim fiyatta