FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gözlük kadar net olmaz lens(bende böyle diğer arkadaşlarda nasıl bilmiyorum) ağrılar ise yeni başladığından dolayıdır biraz zaman geçsin düzelir alıştıkça
-0.25 de astigmat değeri olmamasından dolayı da kaynaklanmakta herhalde. Şuan pc başında lens ile duruyorum ama çok zor geliyor. Gözlüğü de yeni aldım ilk defa o da aynı şekilde. Pc başında çok değişik. Düzelir umarım, cevabın için teşekkürler.