Arkadaşlar doktor ile görüştüm -0.75 astigmatsız lens almamı söyledi. Lens gözlük gibi kaliteli göster miyor? Astigmat değerim -0.25 bunun etkisi var mıdır? Bir de burnum mu gözüm mü bir yerim ağrıyor. Faydası var mı yok mu bir türlü anlıyamadım.
Gözlük kadar net olmaz lens(bende böyle diğer arkadaşlarda nasıl bilmiyorum) ağrılar ise yeni başladığından dolayıdır biraz zaman geçsin düzelir alıştıkça