SiyahTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretli script istek bölümüne açarsan daha iyi yardımcı olurlar.
https://www.r10.net/ucretli-script-istek/
tşkler hocam

mod arkadaslar taşırsa memnun olurum