merhaba
post edilen icerigin tarihini nasil eklesem daha uygun olur ?
d.m.Y H:i:s olarak mi yoksa bu verilerin her birini farkli stunda mi tutayim ?

genel olarak o gun icindeki postlara ulasma imkani olacak.
10.11.2012 tarihindeki postlarim a tiklayinca o kismi gorecek
bu kisim icin veritabanina direk d.m.Y H:i:s olarak kaydedip, icerdeki d.m.y yi mi ayirmam lazim? en performansli ve hizli sekilde nasil yaparim ?