--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:34:06 -->-> Daha önceki mesaj 12:33:24 --
[/COLOR]
Daha önce hep garantili telefon aldık bir kere garantinin işe yaradığını görmedim. Evirip çeviriyorlar kullanıcı hatasına bağlıyorlar. Samsung bir telefonum vardı kızağı kırıldı 150 kağıt verdim değiştirttim. iPhone'u servise gönderdim kulaklığın biri patlamıştı ayrıca home tuşu tutukluk yapıyordu bir 150 de oradan kitlediler. Ee ne anladım ben bu garantiden? Neymiş yüksek sesle müzik dinlemişiz ondan patlamış ulan sanane istediğim gibi dinlerim sen oraya ses birimini 30 birim yaptıysan kulaklığını da onu kaldıracak şekilde yap banane sen 30 koyduysan ben sesi 30'a kadar çıkarırım.
Bende gittim yurtdışı S3 aldım rahatladım. Problem olursa her türlü bizim cebimizden çıkıyor nasılsa.
en azından düşük bir ihtimal olsa da eğer sorun çıkarsa garantili ürün fiyatına yaklaşırsın ama çıkmazsa da cepte kalır paran

bir de bu spot ürünleri nereden alıyorsunuz 500 600 liralık bir telefon spot olarak kaça satılıyor ortalama=?