iş yerinden siteler açılmış geziler devam ediliyor burada alexa toolbar yok ama yinede faydası olacağını düşünüyorum. Evde zaten sürekli dolaşıyorum toolbarlı neresi olursa açıyorum satürne gittiğimde bile tüm siteleri açıp bırakıyorum