Merhaba format sonrasi için program yaptık ücretli sunmak yerine program içine reklam almak istiyoruz. bu konudaki fikirlerinizi bizimle paylaşırsanız sevinirim.

aklımızda adsense reklamları koymak var fakat politikalara aykırı bir durum olurmu bilemedik.
yada bu konuda destek veren firmalar/reklam firmaları varmıdır ?