İsimtescil domain işinde oldukça iyi. Hosting işlerinde ise sıkıntıları var elbet. Lakin r10 da sadece hosting işini en iyi yapan firmalarda bile sıkıntılar oluyor. En azından isimtescil benım açımdan domain işini dört dörtuk yapıyor.