audi_s5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
grupta kurallara uymadiklari listesine beni birakmaniz pek hos olmamis. Ben kac aydir geziyorum ve fire verdigim 1 gun var onunda mazeretini yazdim ve telafisini fazlasiyla yaptim. Onun haricinde gezmedigim bir gün dahi yoktur. Server sorunundan dolayi sitem gitti, o yuzden gecici olarak cikiyorum yazmistim. Ilerde kismet olursa geri dönecegimi de yazdim. Geldigimde arkadaslarin aaa bu gruptan atilan degilmi demesi agir olur bana.
Sizin benim sitemi gezememenize ragmen ben arada gezmeye calisiyorum. Ama buraya yazmiyorum ki ismim görünüp karisiklik olmasin diye.
Konuyu boylece aciklamis olayim, yani kurallara uymadigim icin degil, benim site sorunumdan dolayi kendi istegimle ayrildim.
hocam nerden biliyorsun siteni gezmediğimizi ben sürekli geziyorum hocam

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:38:15 -->-> Daha önceki mesaj 11:35:59 --

176.33.86.xxx gezinti başladı