Hocam mesajlarınızı inceledim sizin adınıza özür dilerim. İnanın o mesajınızı görmemiştim. Tekrar tekrar özür diliyorum. Zaten siz nasıl gezmezsiniz diyerekte tuhaflamıştım durumu. Biz sizden çok memnunuz. İnşallah siteniz bir an önce yayına başlar.
Sizi devamlı grubumuzda bekleriz.
Estgf. dalginlik diyelim insanlik hali. Özürlük birsey yok. insallah yuklemeler biterse tekrar gelicem gruba. Bu arada hazir yazmisken belirteyim, bugun icin sitelerinizi geziyorum. Dedigim gibi ara ara geziyorum ama konuya yazmiyorum, sitesi yok kendisi var yanlis anlasilma olmasin diye. Herkese kolay gelsin.