Dolaşım başladı
78.xxx.xx.27
Ayrıca lütfen kurallara uyalım. Çıkmak isteyen varsa bildirirse sevinirim.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:26:52 -->-> Daha önceki mesaj 00:22:39 --
Aşağıdaki arkadaşlar gruptan kurallara uymadıkları için çıkartılmışlardır. İtiraz etmek isateyen olursa dinlemeye hazırız. Olur ki yanlışlık yapmışta olabiliriz. Kimse o kadar siteyi boşuna gezmek zorunda değil. Kusura bakmayın.
boluwebtasarim
tatilmekan
sosyalnet
audi_s5
grupta kurallara uymadiklari listesine beni birakmaniz pek hos olmamis. Ben kac aydir geziyorum ve fire verdigim 1 gun var onunda mazeretini yazdim ve telafisini fazlasiyla yaptim. Onun haricinde gezmedigim bir gün dahi yoktur. Server sorunundan dolayi sitem gitti, o yuzden gecici olarak cikiyorum yazmistim. Ilerde kismet olursa geri dönecegimi de yazdim. Geldigimde arkadaslarin
aaa bu gruptan atilan degilmi demesi agir olur bana.
Sizin benim sitemi gezememenize ragmen ben arada gezmeye calisiyorum. Ama buraya yazmiyorum ki ismim görünüp karisiklik olmasin diye.
Konuyu boylece aciklamis olayim, yani kurallara uymadigim icin degil, benim site sorunumdan dolayi kendi istegimle ayrildim.