bi arkadaşla bankaların eft ücreti filan konusundan bahsediyorduk bikeresinde,bu örnegi verdi bana.koskaca banka benden alacagı 3-5 tlye mi muhtaç dedi.burada gözardı edilen şey,bankanın kesinti yaptıgı kişi sayısı idi yani o para 1 kişiden kesilmiyordu dolayısıyla toplamda ortaya çıkan para oldukca yüklü bi miktar oluyordu.sizin bu verdiginiz örnekde bence aynı kapıya çıkıyor.tamam,google bu sektörün kralı yani bi dünya devi ama sizde kapatılan hesaplardan kesilen parayı 50-100$ gibi rakamlarla kıyaslamayın bence.ama herşey bi tarafa kapatılan hesaplardan alınan paranın asıl sahibine gittigi söyleniyor yani reklam verene iade ediliyormuş hepsi.tabi reklam veren degilim,bunu yaşamadım yani dogrusunu bilmiyorum bunun ama google biçok hesabı canı istediginde şak diye kapatıyor.bi nedeni olması dahi gerekmiyor,sordugunuzdada kurallara uymadın kapadık hesabını diyorlar.uyulmayan kural nedir?söyleyemiyoruz,gizli...
aynen öyle dünya deviyse kendine kazanıyor babamızın şirketi değil ya ben sanmıyorum reklam verene geri verdiğine hiç öyle birşey duymadım çok abartılı reklam verenin dikkat edeceği birşey olmadığı sürece bence arada o tıklarıda geçirmiştir