Konu
Alınık 3G modem
07-11-2012, 15:53:08
#5
HKND
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Morbid adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Elimde GSMobile var sıkıntı olur mu ?
Sim kilit var mı hocam? cihazı vodafone ve aveada normal cep telefonu hattımı takıp kullanacağım.