merhaba arkadaşlar packard bell markalı leptobumu takasa vereceğim mersindeyim
sadece imac ile üzerine para vererek takas yapmayı düşünyorum
(yukarda satıldı ikonu var aldırmayın bende anlamadım)
sahibinden.com linki
http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...4000593/detay/
ilgi arkadaşlar mesaj atabilir.

----
merhaba arkadaşlar

öncelikle şunu söyleyim bilgisayarımı saymaya niyetim yok.

sadece i mac ile takas yapacağım (dizüstü) orta yollu sorunu olmayan i mac lerle üzerine birşeyler vererek takas yapacağım (temiz olmak şartı ile) bilgisayarımdan çok memnunum sadece değişikliğin nedeni uzun süredir imac istememdir ki yazılım yapıyorum imac benim için daha uygun ortamlar yaratıyor. budur yani ilgili arkadaş telefondanda mesajdanda ulaşabilir.

özelliklerini resim olarakta çekeceğim

(çok temiz cihazdır)

bilgisayar özellikleri,

intel i3 - 370M processor

ddr3 3 gb ram

320 gb hdd

1 gb ekran kartı (hdmı çıkışı mevcuttur) NVİDİA GT 330M 1GB VRAM

win 8 yüklüdür.

sadece dwd rw yok çıkarttım bozulmuştu bazen çalışıyordu çıkarttım takmadım dahada istenirse yanında gönderebilirm.