parayla aldığım temayı ücretsiz verem indirimli veririm ama ücretsiz asla...yukarıda footer muhabbeti yapanlar sitelerini yazsalarda baksak acaba kendi orjinal temalarını mı kullanıyorlar yoksa başkasının temasını mı editlemişler footer'ıda kendilerince düzenleyip düzenlemediklerine baksak nasıl olur?