tişört baskısı için makinanın marka ismini verirmisiniz.
Bana fiyat 2.el için biraz pahalı gibi geldi değilse yorumumu düzelteceğim.
ÜrÜn 2 elden zİyade kullanilmadi sadece ya 3 yada 5 adet kupa bardak baskisi yapildi dİĞer abaratlar hİÇ kullanilmadi bu bakİnalarda isi Çok Önemlİdİr. 1800 w olmasi bÜyÜk avantaji var serİ Üretİm yapacak olanlar İÇİn İdeal 2 elİn garantİsİ olmaz bunun nerdeyse garantİsİ daha 19 ay var aldigim fİrma bellİ tÜrkİye dİspİrİtÖrÜ dİrek alim yapildi dİjİtal combo pres dİye geÇİyor alman mali