Kiskanma yok bence bendede jenerik domainler var tc kendimi aldatilmis gibi hissediyorum ne yazikki bu kadar sure sonra politikami degisir ilkkez kayıt etmiyoruz kaç yıldır piyasada zaten

tapatalk ile gonderildi.